fbpx

כושר ביתי

dangador · 07/04/2020

הוראות כלליות

  • יש להתחיל עם חימום קל הכולל שחרור מפרקים והעלאת דופק. 2-3 דקות של קפיצה בחבל או סמוך-קום יכולים להספיק.

  • בהתחלה יש להתמקד בביצוע תנועה נכונה ולאט להגביר את הקצב. חשוב לשים לב להתאמן בקצב שמאפשר טכניקה נכונה ולא מהר מכך!

  • יש להתחיל 2 סטים ולהוסיף סטים לפי הכושר. צריך לסיים את האימון מותשים ומתנשפים אבל לא מעבר לסף היכולת.

  • מתחילים עם 15 שניות עבודה ו15 שניות מנוחה בין תרגיל לתרגיל.

  • מתקדמים ל20 שניות עבודה ו10 שניות מנוחה.

  • לבסוף מגיעים ל25 שניות עבודה ו5 שניות מנוחה בין תרגיל לתרגיל.

  • בלי קשר לרמת הכושר שלך, השאיפה היא להתנשף לאורך כל האימון. עם הזמן ובניית הכושר הסיבולת למחסור בחמצן תעלה.

  • התקדמות היא שם המשחק. כדאי לרשום את ההתקדמות ביומן כדי שאפשר יהיה לראות מאיפה התחלת ומה המצב שלך היום.

  • נתחיל עם 2 אימונים בשבוע (האימון הראשון והשני) וככל שהכושר עולה נוסיף אימונים שבועיים עד למקסימום של 6 אימונים בשבוע (כל יום אימון אחר ויום מנוחה אחד)

About Instructor

dangador

3 קורסים

+3 enrolled
Not Enrolled

קורס Includes

  • 6 שיעורים